Swim, Bike, And Run Faster


  • začátečníci
  • Výkonnostní
  • Ambiciózní


Vytváříme podmínky, aby sportování přinášelo efekt, radost a příjemný prožitek.

Poskytujeme vedení a nástroje, které vás udrží motivované a na správné cestě předvádět zlomové sportovní výkony. 









COACHING


Ttiatlon je "časově náročný" sport. Etriatlon Coaching nabízí systematický přístup v tréninků a vyhodnocování - zpětnou vazbu. 

CÍLE

Společně zjistíme jak jste na tom nyní, kam se chcete posunout, jak jste na tom byli v minulosti.


SYSTEMATICKÁ STRUKTURA TRÉNINKU


Tréninkové plány připravujeme po 1-4 týdenních blocích. Každé 4 týdny je nutné zhodnocení, abychom mohli pokračovat dále. Ideální zhodnocení tréninku po každém týdnu.  (osobně, telefon, whatsapp ...)




TRAININGPEAKS

Technicky připravujeme tréninky v aplikaci Training Peaks, která úmožnuje sledování a vyhodnocování vašich tréninkových dat, které do aplikace posíláte z tréninkových zařízení a ručně (Garmin ... atd ) www.trainingpeaks.com


ZÁVODY

Připravíme vám závodní strategii, naplánujeme závody (realné i online), doporučíme vybavení, popř zprostředkujeme půjčení...



JEN TAK OKOLO

Seznámíme vás s lidmi s podobnými zájmy, vezmeme vás na různá soustředění, pochválíme v tréninku. Ne vždy jde vše ideálně, když není nejlépe umíme motivovat, přemotivované odmotivovávat :).



JAK TO PROBÍHÁ?

  • Vstupní dotazník, popř vstupní setkání. Pravidelný kontakt je pro učínnou spolupráci zásadní.
  • Nastavení základních tréninkových parametrů (kolik mám času, výkonnost, závody, tréninkové možnosti, přehled vybavení)
  • Tréninkový plán připravovaný zpravidla v 1 - 4 týdenním bloku (úpravy dle potřeb)
  • Někonečné diskuse o vnímání a rozvoji individuálních dovedností
  • Vyhodnocování tréninku po 4 týdnech (detailně) Po týdnu, zhodnocení (tel, atd)
  • Pravidelné testování po 4 týdnech (trenažer, běh, plavání). Důležité pro nastavování tréninkových parametrů pro další období.
  • min. komunikace 1x týdně telefonicky 1x týdně email (messenger...)
  • přizpůsobení plánu 1x týdně (nemoci, nenadálé situace, počasí ...)
  • sledování CTL ATL TCB ....
  • idealní je vlastnit Power meter na kole  - i na trenežeru, (pro IM a 1/2IM) - není podmínkou
  • doporučujeme běžecký powermeter STRYD - není podmínkou
  • !nutno vlastnit GPS hodinky s měřením srdeční frekvence (pás), kadence běhu a přenosu dat do počítače
 
Min: 1x měsíčně je dobré se vidět s trenérem (pokud to jde) - při pravidelném kontaktu s trenérem  je trénink řádově účinnější
         - kontrola techniky, korekce, výuka,  ....


Cena


  • první 3 měsíce 6000,-
  • potom 2000,- měsíčně


ZÁKLADNÍ INDIVIDUÁLNÍ TRÉNINKY
  • 1 trénink (teorie, či praxe)                                             800,-
  • 8 tréninků (teorie i praxe)                     4 800,- (včetně vstupní i závěrečné analýzy)
  • 90min. + video vstupní analýza a úvod do techniky  1 500,-




............................................................................................................

Individuální hodiny efektivní techniky běhu
Individuální hodiny efektivní techniky plavání




V případě zájmu se na nás neváhejte obrátit:
Jméno a příjmení:
Email:
Telefon:
Váš dotaz:
Potvrzovací kód:
(prosím opište)
Tréninkové centrum